keskiviikko 12. tammikuuta 2011

Mielipide

Että näin

Wilma Ilona halusi tänään ilmaista itseään kirjallisesti. Tulos on tässä:

'¨45€http://r/

Ehkäpä UnnaTuutikki ja Ransu osaisivat tulkita tämänkin? Niillä suunnilla kun on ollut vähän vispilänkauppaa viime aikoina! Ettei peräti viesti olisi ollut heille suunnattu, kun siinä on euron merkki ja pieni r-kirjain. Rahahan on UT:n sukunimessa ja Ransu taas alkaa r:llä? Ehkä Wilma ei vielä osaa isoja kirjaimia? Siinäpä pohdittavaa täksi illaksi.


Kuva arkistojen kätköistä ja tällä kerralla kävelysuunta näppiksellä oli toinen.

15 kommenttia:

  1. Minä taas tartuin tuohon nettiosoitteeseen, siis http://
    Sehän on (melkein) kaikkien nettiosoitteiden alku!!! Wilma on ehkä rekisteröimässä omaa domainia? Ehkä silti Ransulla ja Unnalla on tassunsa pelissä. Ehkä viimeöinen salakokoontuminen tamperelaisessa kyljysravintolassa ei ollutkaan ihan pelkän viattoman romanssin merkeissä. Oliko Wilma kotona koko yön? Minä nukahdin jossain vaiheessa.

    VastaaPoista
  2. Osoitekentässä oli valmiina Naukulan osoite, ja Wilma päätti sitten vaihtaa sen tuohon toiseen....Jättikö sitten hämäyksen vuoksi mukaan sen http://:n ? Tiedä sitä. Minäkin nukuin, olisko ehtinyt käväsemään....Hmmmm. Pitäiskö valvoa ensi yö?

    VastaaPoista
  3. Pst. Wilma, sä voit kirjottaa mulle! Osaan lukea hyvin ja käytän tietokonetta ja oon muutenkin ihan NERO. Ransulla on jo tosi monta ihailijaa, mulla ei (paitsi TOOOSI monta ihmistä). Eli meilaa mulle, voidaan vaikka...ööh, rekisteröidä yhteinen domain?
    t. Cisu

    VastaaPoista
  4. Cisu: Oih. Tätä mä oon vaan odottanu <3! Mut et näin ihan julkisestiki *punastus ja pusku* KUR, KUR, HUR, HUR. Pst. Ei kerrota noil ihmisil et mun viesti tarkotti oikeesti "neljä, viis, veljeksistä siis, isoveli neRo on mun Romeo"

    VastaaPoista
  5. KUR PUR HUR HUR? Oikeesti? Ooh, meinas mennä kulkunen väärään kurkkuun, eiku kippoon. t. Cisu

    VastaaPoista
  6. :D Että voi olla kissablogissa hauskaa : D ! Illan naurut saatu, vaikka vakava asiahan tämä nuorirakkaus sinänsä on.

    VastaaPoista
  7. Ainakin sitten voi tulla vakava paikka, jos tyttöystävä ei ymmärrä, että Cisulla pitää olla aina paljon tärkeitä tavaroita mukana. Ja että se nukkuu mamman kanssa, oli mikä oli.

    Täälläkin kyllä naurattaa. Ja vähän kauhistuttaa, jos joku ei-kissaihminen näkisi, mihin kissanomistajat voivat sortua. Vaan tuskinpa kissablogeihin kurkkivat kuin muut yhtä hassut. Onneksi sentään ne kissat on neroja, vaikka ihmiset ei. :)

    VastaaPoista
  8. Siinähän meillä sitten yksi mammanpoika ja mammanlikka heilastelevat :) Wilmalla ei ole tärkeitä tavaroita, mutta mamma on vähintään yhtä tärkeä kuin Cisulle. Toivotaan, että vain kissaihmiset käy...toisaalta vois tuoda uusia ulottuvuuksia muillekin :)

    VastaaPoista
  9. Otte te niin herkkii! Ok, hyvä että löysitte toisenne, mä pidän Unnan, ja Nellin, ja Esterin, ja Miskan,...
    RANSU TOSIuros
    (omasta mielestään)
    ((mammanlutkuttaja))

    VastaaPoista
  10. Kissojen välistä salakieltä selvästi, oi harmaiden söpöliinien rakkautta!

    Voi olla, että kissablogit kuuluvat aika monen ihmisen mielestä sellaiseen pienen piirin höperöyteen, että sisäpiirin sekoilut eivät juurikaan liikuta :D

    VastaaPoista
  11. Jatkakaa samaan tyyliin vain :D Saatte minut aina hyvälle tuulelle.

    Miten salarakkaus etenee?
    - kissaHöpsö

    p.s. Cisulle - täällä olisi yksi oikein nätti siniharmaa tyttö, joka osaa myös lukea ja käyttää tietokonetta. Mutta Wilma taisi jo viedä sydämesi, nyyh :(

    VastaaPoista
  12. KUR PÖR! Mun tunteet eivät oo ainakaan laantuneet, vaikka ois miljoona muuta tyttöä tarjolla. HUR HUR (väliin salakieltä). Ehkä se anonyymi siniharmaa pitäisi Totosta? Siinä on aika paljon samaa kuin mussa. Aika monet on sanoneet, että heti huomaa, että ollaan veljeksiä. Kai meissä on jotain samaa näköä?

    t. Cisu

    VastaaPoista
  13. Sä oot ollut kyllä mun suuri salarakkauteni, yhtä fiksukin kuin mä. Oon aina kaihoten kattellu sun kuviasi. Mutta pidä sitten se Wilmas, jos ei kerran väliin pääse, pör pör nyyh. Se Toto on kyllä kiltti, mut ei sillai jännä kun sä.
    - No nyt mun mamma tuli taas työntelemään mua pois koneelta, meillä on ainainen kilpailu näistä näppäimistä. Se harkitsee jo ihan ikioman koneen hankkimista mulle, se olis ihqua!
    - Siniharmaa
    p.s. Onnea vaan sulle Wilma :(

    VastaaPoista
  14. No voi, Toto kyllä pettyy, mutta ei kerrota sille. Niin kai se on, että ne kiltit miehet jää huomaamatta kun me raikulipojat viedään huomio. Tai siis, Wilma, mä en oo kyllä raikuli enkä renttu tai mitään, vaan kuten Sini Harmaa sanoi, JÄNNÄ vaan. Harmaan Sini, älä sure, löydät vielä jonkun. Totokin löytää! (Ai niin, sillä onkin se salarakas, joka saa sen tuoksumaan parfyymilta!?)

    t. Cisu (joka näemmä terrorisoi Naukulan blogia jatkuvalla oudolla höpötyksellä, anteeksi)

    VastaaPoista
  15. Naukulan blogiin saa kirjoittaa ihan niin monta kommenttia kuin haluaa! Eihän tää nyt mitään terrorisointia ole, rakkautta vaan. Kissoihin ja niiden välillä :D

    VastaaPoista

Kur! Kiitos kommentistasi.