sunnuntai 8. toukokuuta 2016

Kirjeet rakkaille

Emoille, Mesimarjalle ja Rauhalle

Namu aloittaa: 

"Moi Rauha-emo, 

Onnea, nyt on sun päiväs! 

Olit ihana emo, annoit rakkautta ja rajoja, makoisaa kissanmaitoa ja lämpöä. Olit kärsivällinen ja kiltti, vaikka me Hoot oltiin aina vähän villejä. Mut ei liikaa kumminkaan. 

Sellasia uutisia mulla nyt on et tänne Naukulaan tuli kauheen kuuma. Ihan yht äkkiä. Mun pitää äkkiä päästä eroon mun talviturkista. Mamma sanoo, että täällä on sellainen punainen sade nyt. Se on mun karvasade se. Ihan ku kultaa satais. 

Puskut ja pusut sulle Rauha-emo! Mä pistän sulle nyt pari kuvaa, jotta muistat meitä, sun omia Hoo-pentuja. 

Ja sit mä pussaisin myös Ruska-mummuu, kovasti! Sun äitis on meiän mummu. Muista onnitella säkin. 

Rakkaudella, 
Namu"

Vasemmalta oikealle: Tindra, Hilda, mikrokuvussa Hartsa ja Namu. 

Vasemmalta oikealle: Hilda, Hartsa, Namu ja Tindra. 

Ruska-mummu

Namu ja Rauha-emo
Ja sitten ääneen pääsee Sulo: 

"Moi Mesi-mamma, 

Onnee, onnee, onnee, toivoo sun poikasi Sulo. Oot makee mamma ja oli sulla aika helppo homma. Kun me oltiin niin kamalan kilttejä, kissanpoikia niin nättejä. Lisäks sul oli apuna kelpo lapsenlikka, mun lempitäti Puolukka. 

Siis puskuja, hurinaa ja hurjasti onnea, mun ihana Mesi-mammani komea. Möyhää vähän Puolu-tätiä, niin ei se unohda meikäläistä. 

Lisäks mä pistän onnee Ruska-mummulle, safiirisimmuiselle, vetreälle kissalle. 

Tämän ruonoili, Sulo

PS. Mä esittelen sit nää kuvat kans itte" 

"Mä. Silloin kun mä ryhdyin miettimään,
että onkohan täl Naukulan Mammalla jotain takaa-ajatuksii meikäläisen suhteen." 

"Mun broidi Kapsu." 

Meikä, Sipi-sisko ja Kapsu. 

"Puolu-täti ja Kapsu, vitsi me naurettii kun Puolu-täti kipakasti meitä komenteli
ja väitti ettei oltais saatu mennä hakee sen keksiä jemmasta.
Mut mepä mentiinkin, Kapsu etunenässä." 

Mä ja sä, Mesi-mamma. 


Hyvää äitienpäivää, kaunista ja aurinkoista sunnuntaita! 

22 kommenttia:

  1. Voi ihanat viestit. Rauha ja Ruska kiittävät äitienpäivän terveisistä. Rauha käskee sanomaan, et nyt, just tänä äitienpäivänä, se viimeinenkin Koo lähti ja hän ottaa nyt oikein rennosti loman ja vapaan merkeissä ja huilaa keinutuolissa tämän päivän. Ja ens viikolla lähtee maalle huolta vailla. Urakka suoritettu kunnialla. Hyvää elämää, Koot ja Hoot. Ja Geet myös, kuten Reet ja Eet.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellä on ollut erilainen päivä, vähän haikea. Oikein hauskoja ja lokoisia päiviä! Täytyy tulla kyläilemään kun on vielä Telliksen kanssa kellari näkemättä!

      Poista
  2. Vastaukset
    1. Sulon tapauksessa ei oo äidistä epäselvyyttä, niin ovat kuin peilikuvia :)

      Poista
    2. Totta! Täplätkin ihan samoissa kohdin.

      Poista
  3. Moi Sulo, poikani ujo (?) 💖 Oon nyt ekaa kertaa möksällä. Ei nahisteltu matkalla Sippanan kanssa. Muistettiin heti mitä kivaa seuraa, kun kissakärryyn kipuaa. Oltiin tunti pari pergolassa, Tellis pesi hyllyt, kantoi vettä ja naksuja. Hiekkaakin. Nyt oon sisällä möksässä ja Puolu pesi mun pyllyn ja näykkäsi rakkaasti kylkeä. Tääll' on IHANAA ja toosi lämmintä. Kiitos rakas poikani Sulo kauniista sanoista ❤️😘 Sipi istuu ikkunalla, seuraa tirppalaumaa, tsirp tsirp tsrip Terkut sulle ja Namulle. Möyhät Puolulta 🐶

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mesi, Mesi ♥ Teillä on ollut siellä hieno päivä! Hyvä niin!

      Poista
  4. Ihanat äiti- ja lapsikissat ♡
    Onnea kaikille karvasten murujen mammoille!

    VastaaPoista
  5. Voi kuinka kauniit kirjeet ootte kirjoittaneet ♥

    VastaaPoista
  6. ❤️❤️❤️ Ihanat! ❤️

    VastaaPoista
  7. Mä oon niin varma että mun enolla oli ihan saman rotunen koira kuin puolutäti eli mitä rotua puolutäti oikein on? :D

    VastaaPoista
  8. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

    VastaaPoista
  9. Ihanat kirjeet! ♥ Punasade kuulostaa ihanalta. :) Täällä Raku pitää tiukasti kiinni punaisista karvoistaan, aina löytyy vain valkoisia.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Saattaa kuulostaa, mutta en ole ihan vakuuttunut, että tuollaista sadetta haluaisin.

      Poista

Kur! Kiitos kommentistasi.