perjantai 19. kesäkuuta 2026

Hyvää juhannusta!

Naukulasta 


Meitä ei pieni helle haittaa kun on mielekästä tekemistä. Kuten esimerkiksi pölyjen pyyhkimistä kirjahyllystä (mamma), tyhjillä hyllyille kekkalointi, kukkaruukussa piipahtaminen, syliin änkeäminen väärällä hetkellä ja sen sellaista (Hertta). 

Lämmintä ja turvallista juhannusta kaikille! 

7 kommenttia:

  1. Hyvää juhannusta! Muistakaa huilata myös kaiken puuhan keskellä ❤️

    VastaaPoista
  2. Teilläpä on veijarimaiset touhut, tai siis Hertalla ainakin :-D
    Hyvää juhannusta, rakkaat!

    VastaaPoista
  3. Hyvää juhannusta Naukulaan!
    - Rokkimimmit -

    VastaaPoista
  4. Hyvää juhannusta 😺

    VastaaPoista
  5. Kyllä sitä kaikkea puuhaa löytyy ahkerille 😸

    VastaaPoista
  6. Hyvää juhannusta teille ahkeroijille!

    VastaaPoista
  7. Mitenkäs on sen ulkoilun laita nyt kun kaikkialla luonnossa rapisee ja visertää ja on niin houkuttelevaa?

    VastaaPoista

Kur! Kiitos kommentistasi.