Naukulasta
Meitä ei pieni helle haittaa kun on mielekästä tekemistä. Kuten esimerkiksi pölyjen pyyhkimistä kirjahyllystä (mamma), tyhjillä hyllyille kekkalointi, kukkaruukussa piipahtaminen, syliin änkeäminen väärällä hetkellä ja sen sellaista (Hertta).
Lämmintä ja turvallista juhannusta kaikille!
Hyvää juhannusta! Muistakaa huilata myös kaiken puuhan keskellä ❤️
VastaaPoistaTeilläpä on veijarimaiset touhut, tai siis Hertalla ainakin :-D
VastaaPoistaHyvää juhannusta, rakkaat!
Hyvää juhannusta Naukulaan!
VastaaPoista- Rokkimimmit -
Hyvää juhannusta 😺
VastaaPoistaKyllä sitä kaikkea puuhaa löytyy ahkerille 😸
VastaaPoistaHyvää juhannusta teille ahkeroijille!
VastaaPoistaMitenkäs on sen ulkoilun laita nyt kun kaikkialla luonnossa rapisee ja visertää ja on niin houkuttelevaa?
VastaaPoista