maanantai 19. helmikuuta 2018

Yhdessä

Samassa huoneessa

Ilmeisesti arkipäivien rutiinit kulkevat jotakuinkin samaa rataa. Jos olen arkiaamuina myöhässä, kissat eivät. Ne toimivat kuten toimivat jos olisin suorittamassa aamutoimiani normaalin aikataulun puitteissa. Viikonloppuna tämä sitten aiheuttaa pienoisia pulmia, esimerkiksi huiskaleikit tapahtuvat vääriin aikoihin. Mutta tietokoneaikaa minulla on enemmän. Ja kun minulla on tietokoneaikaa, olemme kaikki samassa huoneessa. Kuka missäkin. 






Hankalinta on silloin, kun Noomi heittäytyy minun ja tietokoneen väliin selälleen pötköttelemään. Ja kun siihen on päästy, niin ensin leivotaan minun leukaani antaumuksella. Tästä ei luonnollisestikaan ole todistusaineistoa. 

14 kommenttia:

  1. Rutiineista pitäisi pitää kiinni! - Pepsi ja Max

    VastaaPoista
  2. Ehkä sinulle hankalaa, mutta Noomilla paras paikka...ainakin kisujen mielestä..:)

    VastaaPoista
  3. Ihanat ♥
    Naukula on kyllä ihan paras paikka kissoille ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On ne ihania ja jossain määrin tyytyväisiäkin oloonsa ja eloonsa. Pientä kissamaista moitetta toki on, niin kuin nyt tämän pakkasen vuoksi.

      Poista
  4. Kyllä vaan, yhessä olo on kaikista parasta. Joo.

    VastaaPoista
  5. Parasta on yhteinen aika mukavien asioiden äärellä.

    VastaaPoista
  6. Hienot on löhöpaikat, mutta Noomilla paras. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainakin omasta mielestään, sen verran siinä oleillaan. Itse asiassa aina, kun olen koneella. Ainakin hetken.

      Poista

Kur! Kiitos kommentistasi.