perjantai 6. marraskuuta 2015

Seikkailu

ilman Suloa

Mä kävin pitkällä. Hurjan pitkällä. Mentiin autolla. Mamma ajo. Sitten me odotettiin ja leikittiin ja sitten tuli sellainen valkotakkinen ja yritti antaa mulle nameja. En ollu ennen sellaisia just maistanu. Kävin vaa'alla (4,3 kg) ja yritin mennä vaa'an taa - sinne patterin päälle. Mun emo kerto että se on hyvä paikka. Mut en mä sit kumminkaa kun mut saatiin kiinni. 



No sit mä olin nätisti mut se valkopaitanen pisti mua. Takajalkaan! Outoo. Sit tuli yks täti rapsuttelee ja sit mamma ja sit se valkopaitanen räpläs jotain. Mut mä oli vaan ihan okei. Sit se toinen lähti ja se valkopaitanen ryhty silittää mua harjalla. Oli aika pikkusten pentujen harja, ois voinu harjaa suuremmallakin. 

Näättekö, mamma on laittanu mun boksiin taulun seinälle.?
Sit me lähettiin taas ja sit mul tuli kauhee ikävä Suloa ja käskin kovaa mamman painamaan kaasua. Oltiin me kotona nopeesti sit. 



Sulo oli meitä heti vastassa ovella. Mä näytin sille et oli hyvä reissu, en meinannu tulla kopasta ulos ja Sulo tuli ihan uteliaaksi ja yritin vähän pihdata sitä missä oltiin. Vaik en kyl tiedä ihan ittekään. Sanoin vaa että naisten pitää aina välillä vähän käydä kylillä. 


Mä sain sielt heijastimen ku olin ollu nätisti. Oisin mielummin ottanu hammasharjan kun Sulollakin on oma. Mut se yks täti sano, et ne on nyt loppu koko Suomesta (se on vähän isompi paikka ku Naukula, jos ette tienny). Et mun oli sit tyydyttävä siihen heijastimeen. Niin ja ne namit sain mukaan boksiin. Söin ne sit heti. 

Tämän teille kertoi, 
Namu Hagar Rauhantytär Naukula

30 kommenttia:

  1. No mutta Namu, sulla on ollu jännää! Ei sentään sattunu se piikki lihassa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, no vähä mut mä olin ihan jees. Mikä piikki? T : Namu

      Poista
  2. Oho! Olipa jännä reissu! Mitä ne teki sinulle - sattuiko? - Max Tassulinnasta

    VastaaPoista
  3. Voi Namu kun oot niin ihanan ...kevytmielinen ♥ Siis.... heinähattu?.

    VastaaPoista
  4. Namu on cooli :) Aikas upeesti reissattu maailmalla. No, ne on niitä tyttöjen juttuja. Mesilässä yks' sippana kehrää kurnuttaa ja hartaasti valmistelee vaaviensa maailmaantuloa. Odotamme odotamm odo... Z zzz Puolu-tätsy lähti Rikulaan yökylään Pinkkitassuisännän kaa. Saas nährä mitä yö, aamu ja päivä tuo tullessaan. Orotamm Z zzz

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hui, teiilä onkin jännää nyt!

      Poista
    2. Täälläkin jännätään, koska teiltä kuuluu ja mitä kautta :)

      Poista
    3. Huikeaa! Teillä on ollut jännä yö. Onnittelut nelosten syntymästä! Sulo on nyt sitten ylpeä eno.

      Poista
  5. Joskus tyttöjen pitää päästä vähän irrottelemaan keskenään :) Ihmiset vois kyllä valita sellasen paikan, missä ei pistellä. Nätti heijastin sulla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heijastin oli jees, mut olisin kyl ottanu sen hammasharjan mieluiten. T : Namu

      Poista
  6. Oho, Namu on ollut jossain jännässä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo-o. Tosi jännää olikin.

      Poista
    2. Namu, älä mee sitten liian jänniin paikkoihin ilman rohkeaa herraseuraa kuten SUN POIKAKAVERI the moi! Pelastaisin sua mielellään pulasta. Ja piikeiltäkin. Namu-kulti <3

      terv
      Zetor

      Poista
  7. Jaahas, me vähän ennustellaan että tää käynti liittyy deittailuun ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siihenhän se, vaikka deittailusta ei vielä olekaan sovittu!

      Poista
  8. Vai et tyttöjen reissu? osasko mamma ajaa Namun ohjeiden mukaan?

    VastaaPoista
  9. Oho, tuollainen reissu! Tökkäsi sua takajalkaan! Kuulostaa aikalailla eläinlääkäriltä, mutta ei se voinut ehkä olla, jos siellä oli kivaa. Eläinlääkärillä ei oo kivaa, vaikka se täti olisikin ihan ok. Mutta joka tapauksessa hyvin sinä Namu hoidit reissun! Reipas tyttö! ~Friede

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ollut kyllä merkkejäkään siitä agressiivisuudesta, joka on nähty tuomarin pöydällä. Eläinlääkärinpöytä on näköjään ihan jees.

      Poista
  10. Nupullakin olisi edessä samanmoinen reissu, joten tämä oli hyvä vertaistukitarina. Kivastihan sitä kaikki sujui. :)

    VastaaPoista
  11. Namulle tehtiin varmaan jotain testejä...tulevaa ajatellen....luulen.
    Söpö Namu♡

    VastaaPoista
  12. Reissussa olitte sitten likkojen kesken. Mutta ei vissiin kauhean kiva reissu kuitenkaan -heijastimista huolimatta?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No eipä siinä paljoa valittamista ollut! Vähän vaan.

      Poista
  13. Olipa siinä seikkailu! Pitkän matkan jälkeen kotiinpaluu tuntuu ekstrakivalta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä. Ajomatka suuntaansa kesti reilut 10 minuuttia, mutta henkisesti matka oli varmasti pitempi kun se suoritettiin ilman Sulon läsnäoloa.

      Poista
  14. Ihana heijastin sulla! Kannatti olla nätisti.

    VastaaPoista

Kur! Kiitos kommentistasi.