keskiviikko 23. elokuuta 2017

Noomi pohdiskelee

Syntyjä syviä

Siis mä oon Prinsessa Noomi ja...

...ja musta tulee mun emon jälkeen kunikatar,
mut mun täytyy kasvaa vielä vähän.

Sit mä oon eurooppalainen.
Ehkä mä omistan euroopan?

Mä oon euroopanomistaja.
Niin sen täytyy olla.
Sulo, sulo, mä oon euroopanomistaja ja tuleva euroopan kuninkatar.
Meeksä sitte mun kanssa naimisiin?
No, nyt oot kyllä vähän hassu, tuumaa siihen Sulo. 

Mut mä näytän takuuvarmasti tässä petissä ton seepramaljan vieressä paremmalta ku se Bono. 

21 kommenttia:

  1. Juu Noomi, kyllä susta tulee Kuninkatar. Ainakin Naukulan kuninkatar. Mutta vasta sitten, kun Namu haluaa luopua kruunusta. Ei ennen, ettei tule perimyskiistoja.

    Ja Sulo on ehdottomasti kaikkein komein eurooppalaiskolli koko seurukunnalla! Ellei peräti maailmassakin, niin että älä huoli ❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ja Namuhan ei kruunustaan luovu :D Ei vapaaehtoisesti ainakaan!

      Poista
  2. Euroopan kuningatar Noomi ♥
    Maailman komein Sulo ♥

    VastaaPoista
  3. Ihanaa kun on nuori kuningatar ja Sulo ja eurooppalaisia molemmat!

    VastaaPoista
  4. Sä olet Sulo niin mahdottoman hyvännäköinen! Pusipusipusipusipusi!

    VastaaPoista
  5. Eurooppa on tosi tosi iso, ainakin meiltä sinne asti! Tiedätkö sinä tarkemmin hallintoalueen suuruutta? - Max

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On siinä yläkerta ainakin ja alakerta ja sitten se uloke pihalla. T. Noomi

      Poista
  6. Sussa selvästi on kunikatar ainesta...:)

    VastaaPoista
  7. Selvää kuningatarainesta :) ihanat eurooppalaiset <3

    VastaaPoista
  8. No jaa, kyllä sä vielä oot aika pikkulikka Namuun verrattuna. Menee tosi kauan, ennen kuin Namu väistyy kuninkattaren valtaistuimelta.
    Sulo on niin upea, komea ja valloittava herra :)

    VastaaPoista
  9. Voi Noomi, kyllä sä oot kuninkatar <3

    VastaaPoista
  10. Kyllä sulla ainakin kaikki elkeet on ihan ku euroopan omistajalla!

    VastaaPoista
  11. Niin on. Useammassakin asiassa ;)

    VastaaPoista

Kur! Kiitos kommentistasi.