sunnuntai 16. heinäkuuta 2023

Ennenkuulumatonta

Mamma poissa yön yli

Olen viimeksi ollut poissa kotoa yön yli ennen koronaa ja siitähän on nyt vierähtänyt muutama vuosi. Tänä viikonloppuna lähdin kuitenkin pienelle kesäretkelle ja kissanhoito oli järjestetty sekä lauantai-illaksi että sunnuntaiaamuksi. Raportinkin sain ja kaikki oli oikein hyvin. 

Olen Noomi. Olen sylikissa. 

Kotiuduttuani tänään hyvissä ajoin iltapäivällä, eräs perheenjäsen oli kuitenkin moisesta vallattomuudesta kovin hämmentynyt ja katseessa näkyi myös hieman paheksuntaa. Sylikissalla kesti yli tunnin tulla syliin! Ennenkuulumatonta käytöstä molemmin puolin. 



6 kommenttia:

  1. Voi Noomi-parkaa! Kyllä kissanhoitoon olisi pitänyt sisällyttää myös Noomin sylitystä 😻

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä sitä on varmasti tarjottu, mutta Noomi on mamman tyttö.

      Poista
  2. Noomi, mä niiiin ymmärrän sua. Mä möksään jo siinä vaiheessa kun nään palvelijan ottavan Sen reissulaukun esille.
    - Rudi -

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onneksi reissulaukku on täällä esillä harvoin!

      Poista
  3. Oho, Noomipa olikin dramaattinen! Toivottavasti nyt on normaali sylijärjestys palautunut!

    VastaaPoista

Kur! Kiitos kommentistasi.