tiistai 25. toukokuuta 2010

Neiti Harmaa (taiteilija)

Voisiko sen paremmin kertoa?


Jaa, mistäkö Mamma tietää taiteilijan kun teos löytyi töistäpaluun jälkeen? No, XL-vessan kohdasta tietenkin. Omat pissipaikat ovat selkeitä.

Samalla lähtevät terveiset Herra Harmaalle, jonka teoksia on hämmästelty ja ihailtu jo pidemmän aikaa! Tää oli meidän eka, näin selkee. Ollaan täällä vähän ylpeinä. Paitsi Helmi, joka sanoo "höh" ja ihmettelee mitäs hienoa tossa nyt on ja jatkaa ruikkimista lootan reunoille. Onneksi viimeaikoina kuitenkin sisäpuolelle, siitä kiitos Mamman siivoustahdin.

3 kommenttia:

  1. HEI PORUKAT RUPEE TAJUU! JUST NOIN! Se on helppoo sit kun on harjoitellu tarpeeksi! Pitää vaan osata siirtää peppuu just sopivan verran just sopivassa kohtaa projektia. Ja vualaa - siinä se on!

    VastaaPoista
  2. Aijaa. Mitä hittoo? Ku mä pissaan, ni kuuluu vaan sihinä ja jäljelle jää keltasta hiekkaa.

    En kait oo sit sydämellinen kissa tai sit mua on koijattu.

    VastaaPoista
  3. Harmaa, joo oon täällä yritelly kun oon nähny niitä sun teoksia. Vasta nyt lykästi. Ei se peffan oikeaoppinen heilutus niin helppoo oo!Terkuin, Wilma

    Onni, hei älähän ny! Mä oon jo 10 v eikä ollu ihan ekat pissat ja vasta nyt onnistuin. Kyl säkin vielä! Jos vaan haluut. t. Wilma

    VastaaPoista

Kur! Kiitos kommentistasi.