sunnuntai 30. kesäkuuta 2024

PR-nainen

Hertta

Hertta pyörähti eilen Hämeenlinnassa Ykköskissojen kahden sertin näyttelyssä. Sertit tuli ja ensimmäinen niistä toi Hertalle ensimmäisen tittelin steriloituna naaraana. Hertta on nyt IC (International Champion) steriloimattomana ja Premior eli PR leikattuna. PR-titteli sopii Hertalle mitä parhaiten, sillä hän rakastaa kissatuomareita ja olla arvosteltavana. Myös kissatuomareilla näyttää olevan Hertan kanssa hauskaa. 

Kaikki postauksen kuvat: Tarja-Leena Sillasto

No niin, mennääns sit, tuumii Hertta. 

Hei, mä oon Hertta ja mä tykkään susta tuomarisetä. 

Joo, just siitä voit rapsuttaa. 
Ehtii sen arvostelusetelin kirjoittaa myöhemminkin. 

No niin, tää on nyt hurmattu, tuumii Hertta. 

Ja odottelun jälkeen toisen tuomarin arvosteltavaksi.

Hei, mä oon Hertta ja mä tykkään susta. 

Ja jos haluat nähdä mun vatsan, niin voin olla tälleen. 

Näitkö?

No niin, selvä homma, tää on nyt hurmattu kanssa, tuumii Hertta.

Olen käynyt kaikkien eurooppalaisteni kanssa kokeilemassa näyttelyä. Sulo on ujo poika, paitsi kotona ja mummulassa. Namulla meni hermot jo nuorten luokassa ja jäi määrittelemättömän pituiselle äitiyslomalle ja on sillä edelleen, näin kohta 10 vuotiaanakin. Noomilla oli aluksi kivaa, mutta pentujen jälkeen hän määräsi ettei enää jaksa näitä kauneuskilpailuja ja sitten on tämä Hertta. Hertan kanssa sujuu arvostelut mitä parhaiten, sillä Hertta rakastaa olla tuomarin pöydällä ja sylissä näemmä myös. 

Hertta on nyt Naukulan PR-nainen. Ihan virallisestikin. 

1 kommentti:

  1. Taidat Hertta tykätä olla näyttelyissä koska siellä kaikki tykkää helliä sua ja menettää sydämensä sulle. Täydellinen Naukulan PR-nainen ♥

    VastaaPoista

Kur! Kiitos kommentistasi.