perjantai 15. helmikuuta 2013

Rakkautta ilmassa

Posti toi

Eilen postilaatikostamme löytyi sydämin koristeltu postikortti. Se oli osoitettu meille molemmille, ja olimme siitä varsin otettuja. Helmi sen kortin kuitenkin omi itsellensä. Arvaatte varmaan miksi?

"Ihan selkeet tuoksuterveiset. Hurrrr." 

"Ja sydän mulle ihan joka kulmassa."
 
 "Tää on mun, mun, mun <3 font="">

 "Ai miten nii mun täytyy näyttää tää muillekin? Tää on MUN."
 
 
"Tää tuli Myrskyltä. Mulle. Myrskyltä <3 font="">
 
Helmi oli häkellyttävän onnellinen saamastaan kortista. Mammansa myös. Kiitos!

25 kommenttia:

  1. Häkellyttävän suloinen kuvasarja :)

    VastaaPoista
  2. Häkellyttävä varsinkin tuo viimeinen kuva <3 Söpöjä, söpöjä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Helppo ottaa kuvia kun Helmi tykkäsi niin kortista!

      Poista
  3. Voi että, Helmillä on ihan yhtä rakastavat otteet Myrskyn korttiin kuin Myrskyllä Helmiin! Tunteet ovat molemminpuolisia ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siltä se todellakin vaikuttaa! Molemminpuoleiselta ♥

      Poista
  4. Onpas onpas! Kyllä nyt on ollut hyväntuoksuinen kortti! Mutta kyllä noin söpölle tytölle ja sen mammalle pitää kortteja lähettääkin, se on selvä!

    VastaaPoista
  5. Olkaa hyvä ystävät♥
    Korttiin yritimme paneutua huolella, hieman jo stressiäkin meinasi pukata, sijaismamma kun ei ole oikein noita kortti-ihmisiä! Myrsky kovasti painosti, joten täytyihän sitä ryhtyä askartelemaan. Ihanaa että kortti tuoksuterveisineen tuli perille:)
    Me tykätään teistä♥♥♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos ♥

      Olemme äärimmäisen iloisia, että tuommoinen kaunis kortti saapui Naukulaan ja terveisiä siinä tuntui todella olevan!

      Mekin tykkäämme teistä ♥ :)

      Poista
  6. Siinä on kortti löytänyt oikean osoitteen. Tuon kiitollisempaa vastaanottajaa ei voi kuvitella : )

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Vastaanottaja oli äärimmäisen kiitollinen, ja mammansa myös!

      Poista
  7. Voi romantiikkaa, Helmi ja Myrsky ovat kirjeenvaihdossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika romanttista tosiaan! Vanha kunnon kirjeenvaihtu kunniaan!

      Poista
  8. Eikös olekin mukava saada oikeasti kissalle osoitettua postia !! Mäkin saan postia milloin milläkin nimellä, viimeksi Blackie Taanila :))
    -Blackie-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On! Kissalle on ihana saada postia, toki oli tämä vähän osoitettu minullekin :)

      Poista
  9. Tämä on niin ihana postaus että olen jo useamman kerran käynyt tämän lukemassa <3
    Niin hellyttävää ja suloista <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Onkos tämä tulkittava niin, että sielläkin on vähän jo kevättä rinnassa ? :)

      Poista
  10. Ihanaa lukea tätä... Minä jo epäilin ja varovasti arvailin, että kyllä tuo kortti tuli... Myrskyltä. Ja tulihan se, kun luin loppuun saakka. Melkein kuin jännityskertomus.

    VastaaPoista

Kur! Kiitos kommentistasi.