lauantai 24. joulukuuta 2016

Tärkein oppi

tuli tänään

Pennut saivat tärkeimmän oppinsa tänään, jouluaattona. Jouluhärpäkkeiden kanssa ei poseerata, niin se vain on. Onneksi pennut kuitenkin ovat vielä niin pieniä, että muutama vahinkokin sattui. (Oikealla rajauksella saisi kuvista vielä enemmän irti, mutta sitähän minä en harrasta, ainakaan vielä)


Apua! Nyt on tosi kyseessä. Ja missä on Sulo? Ei näy, ei kuulu.

Joulu - onko se jotain syötävää?

Ei oo, varokaa! 

Äkkiä lipettiin!
Mä suojelen teidän selustaa, pinkokaa pakoon!

Voin poseerata, ei jouluhärpäkkeitä näkyvissä!

Mä tuhoon tän hei.

Mä sanon vaan, että on epäreilua.
Mun nimi on joulu!

Voin täpätä, tiiän ettei oo näkyvissä. 

Täpärä pelastus, kaveri oli täppäämässä joulupalloa. Liian nätisti. 

Äkkiä vaan kipasen tästä ohi.

Heh heh, ei ehi tarkentaa. Että toi mamma on hidas.

Hups. Kamut hei, mulla kävi nyt vahinko. 

Äkkiä pakoon ettei mulle käy samoin.

Sillä välin kun minä olen ollut joulunvietossa, täällä on selvästi kasvatettu häntiä. Hännät ovat selvästi pidemmät kuin eilen. Ainakin siltä tuntuu. 

Leikkisää  joulua!

30 kommenttia:

  1. Voi apua!! Vai ei ollut Sulokaan paikalla, ja viittä pentua olisi pitänyt olla paimentamassa pois joulukuvauksista :-D ❤

    Hauskoja kuvia silti tuli. Pallontuhoamiskuva, ja neljä viimeistä erityisesti ❤

    Leikkisää joulua ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Sulo vietti laatuaikaa päiväunilla saunassa. On vielä paikka missä rentoutua :)

      Poista
  2. Ei saa kasvattaa häntiä, täti on tulossa!

    VastaaPoista
  3. Voi miten ihania he ovat, ihan jokainen! Leikkisää joulua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kerrassaan täydellisiä ovat! Leikkisää joulua myös teille.

      Poista
  4. Ihanat joulukuvat ja hyvin on Namu opettanut tämänkin asian tenaville.
    Reipasta joulua teille kaikille!

    VastaaPoista
  5. Voi heitä! Ihania pikkuisia. Vai jäi joulupoika sinne, mulla oli kyllä ihan tarkoitus napata se mukaan!

    VastaaPoista
  6. Lutuisen söpön lällyä joulua teille kaikille ♥

    VastaaPoista
  7. Hi hih :D Hyvin olette läksyt lukeneet!

    VastaaPoista
  8. Suloisia!
    Varsinaista Joulurauhaa lienee turha toivottaa, toivotan siis Jouluiloa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jouluiloa löytyy roppakaupalla! Hyvää joulua sinne!

      Poista
  9. Mistä tääl saa niitä emotiikkoneja mis nauretaan vedet silmissä? Muutama tähän!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En tiedä mistä saa, mutta nauratti kyllä minuakin.

      Poista
  10. Rakastan noita pyöreitä pehmeitä peppuja ja häntiä. Vai, että kasvavat ihan "silmissä". Huoh, ihanaa <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä kasvavat, ihan hämmästyttävää ja häkellyttävää vauhtia.

      Poista
  11. Ei se mitään, ainakaan minusta. Vahingoista on iloa meille, jotka katselemme täältä ruuduilta teidän ihania pieniä vahinkoja. Ihmeellistä joulunviettoa: kasvatetaan häntiä. Namu sai pienenä käydä Rauha-emon hiirikoulua. Nyt hän on päättänyt, että pitääkin omille pentusilleen joulukoulua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hiirikoulu on ollut hyvä koulu! Siitä on oppi alkanut.

      Poista
  12. Voivoivoi <3 Nuo hännät ja tassut ja ja kaikki!!!

    VastaaPoista
  13. Taituruutta pienestä pitäen ♥

    VastaaPoista

Kur! Kiitos kommentistasi.