maanantai 16. toukokuuta 2011

Rauhh

Rauh - Mä oon Suomen leijona

Mä oon Suomen leijona. Julma ja säälimätön vastustajille. Mä voitan ne kaikki. Mä oon paras, maailman paras. Viholliset pelkää mua. Rauh.

Ja sit mä pyysin meijän mammaa vaihtaa ton otsikon kans. Naukulan Kerho on vähän lapsellinen täs tilantees. Ehdotin et vaiks Leijonien tiimi? Mut se sano et höpö höpö, te ootte kilttei kotikissoi vaan. Ja mä sanoin et rauhh - Naukulan toril tavataan. Kunhan mä vaan pääsen sit aikasin nukkumaan mamman viereen. Enkä mä eilen jaksanut niin myöhään valvoo ku meijän mamma. Mut voitteks te hei silti laulaa mulle 'Ihanaa leijonat ihanaa'? Vaik meijän Wimpsu on kyl semmonen tiikeri ehkä enemmänki.

19 kommenttia:

  1. Ihanaa, Helmi, ihanaa! Oot suuri, viisas, rohkea, hurja, lempeä, mahtava, kaunis, uljas leijonaemo. Suoraan Leijonien tiimistä!
    T. CISU JA TOTO

    VastaaPoista
  2. Ihanaa leijonat ja tiikerit ihanaa!!!
    Oho, nyt luin tuon Cisun ja Tottis Tottis Tottendahlin kommentin. Eipä tuohon ole enää mitään lisättävää.
    Muuta kuin että Helmi, olet ihana pieni hurjimus!

    VastaaPoista
  3. Jenni: Siis tykkäks Totokii noin ??!! Hih <3 !

    Saila: Mamman mielest mä oon se iso vauva, vaiks oikeesti mä OON SUOMEN LEIJONA!

    VastaaPoista
  4. Tietty tykkäsin. Sä OOT semmonen ja sit vielä toi kuva on noin HIENO.

    t. TOTO

    Ja mäkin tykkäsin!

    t. CISU

    VastaaPoista
  5. Erittäin vaikuttava jellona ja paljon söpömpi kuin ne sinivalkopukuiset mailanheiluttajat :)

    VastaaPoista
  6. Mä oon vaan tällanen nakuleijona. En mä paitaa haluu. Enkä housui.

    VastaaPoista
  7. Ihanaa leijonat jellonat kaikki tiikerit ja pantterit, ihanaa! Ihanaa Hempsu ja Wimpsu ihanaa!

    VastaaPoista
  8. Ihanaa Naukulat Ihanaaa - vaikkakin tuo karjaisu sopis jellonallekin...

    VastaaPoista
  9. Ihana leijona <3 Siis ihan H/helmi! <3

    VastaaPoista
  10. Oih, olen ihan puulla päähän lyöty! Posti toi jotain NIIIN ihanaa että!
    Täytyy tästä välillä lähtee töihinkin, mutta heti kun aikaa, kiittelen vielä omassa postauksessani sinua ja likkoja!

    VastaaPoista
  11. Ja me päästään kotiin vasta myöhemmin illalla... auts, kuinka maltan odottaa...

    VastaaPoista
  12. Viivi: Välillä tuntuukin siltä, että Helmi kuvittelee olevansa oikea jellona :) Eikö pieni jännistys ole vain hyvästä?

    Ella: Helmi on helmi :)

    Mindy: Onneksi täällä Naukulassa niitä vastustajia on vähän vähemmän. Täällä Helmi on tiimipelaaja :)

    Katjusha: No, eipäs nyt :)

    VastaaPoista
  13. Viivi: Välillä tuntuukin siltä, että Helmi kuvittelee olevansa oikea jellona :) Eikö pieni jännistys ole vain hyvästä?

    Ella: Helmi on helmi :)

    Mindy: Onneksi täällä Naukulassa niitä vastustajia on vähän vähemmän. Täällä Helmi on tiimipelaaja :)

    Katjusha: No, eipäs nyt :)

    VastaaPoista
  14. Aika pelvoittava leijona! Iso suu ja iso ääni!

    Miu... ;-]

    VastaaPoista
  15. Musta ja Harmaa: Mut teille kavereille se on kiltti ja ihan kesy :)

    VastaaPoista
  16. Siis hyvät hyssykät... Postissahan oli monta lahjaa, suurkiitos! Ja huomenna blogista näette, kuinka suuren suosion lahjat sai! Ihan nappi!

    VastaaPoista
  17. Viivi: Hienoa, että osui nappiin! Tekee myös lahjan antajan iloiseksi :)

    VastaaPoista

Kur! Kiitos kommentistasi.